torsdag 29. november 2012

ADVENTEKALENDER 2011



Om to dager skal vi åpne første luke i årets julekalender.
Her er fjordårets kalendergave satt sammen og sydd ferdig!
Ja, for den måtte nesten bli ferdig før jeg fikk en ny i hus!
 

 
Det var et teppe som var i kalenderpakkene ifjord.
"Annas lille veggteppe", er det AnnAKa som har laget mønster på.
Det er 16 stjerneblokker som skal syes, og de var ikke snargjordt akkurat.
Masse jobb å sy de blokkene...man må være både tålmodig og presis!
 
 
Stitchery blokkene sydde jag greit og fort på nyåret etter jul ifjord.
Men der stoppet det også opp med vidre fremdrift.
Jeg hadde nok for mye annet å gjøre, så syinga ble lagt på hylla for noen månder.
Synatta jeg deltok på for et par uker siden, var det som skulle til for å få det ferdig.
 
 
 
Eller det er vel riktig å si at jeg kom igang, å så har jeg greid å få det ferdig i løpet av de siste dagene.
Imorgen skal jeg hente årets kalendergaver på butikken. Å lørdag åpner jeg den første pakken.
Gleder meg slavsagt for å se hva det blir iår.
Det er nå spennende med pakker av dette slaget!
Akkurat nå som jeg er ferdig med dette teppet, så er jeg omsider igang å sy noen julegaver.
Det er selvsagt topphemmelig, og blir ikke lagt inn her før etter jul.
Jeg er nå storfornøyd med å ha blitt ferdig med dette iallefall.
 
Ha ei fin første adventshelg dere.
 
Anne:)
 
 


1 kommentar:

  1. En nydelig kalender. Denne må du være stolt av. God advent til deg.

    SvarSlett