torsdag 13. desember 2012

NYTT SYSKRIN:)


Sjekk det syskrinet da!!!
I går fikk jeg pakke i posten, egentlig med julegaver....men oppi der var det en forsinket bursdagsgave fra min datter og kjæresten i tillegg.
Å for en fin gave, den var midt i blinken for meg må jeg får si.

 
Et symaskin-syskrin:)))
Håndtaket er selve symaskinen, og inni er det noen fine rom til småsysaker.
 
 
Jeg gikk umiddelbart igang med å fylle den opp.
 
 
I bunnen av skrinet har jeg plasert litt større ting som saks og penn og sånne litt lange ting.
Så dette var litt av en førjulsgave for meg. Jeg er så stolt for at jeg er eier av dette skrinet.
Det står på bordet og jeg blir ikke mett av å se på det.
Så tusen takk for en nydelig gave:)
 
Anne:)
 


3 kommentarer:

  1. Du verden for et artig syskrin. Måtte være midt i blinken førr en sydame. Heldig du var.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Ja du kan tro jeg er kry for den. Står midt på stuebordet å blir beundret hele tiden.
      Heldige meg:)

      Slett
  2. Viste det ville falle i smak :-)

    SvarSlett