onsdag 22. september 2010

Høstfarver og adventbrikker

Noen nydelige høstdager har vi hatt i det siste.
På en liten skogstur forleden kunne jeg kose meg
med disse nydelige fargene.

Enda vises de ikke så godt på disse bildene da.
Det gir ro i sjelen å kose seg med stillheten i
så vakre farger.

I halvferdig haugen fant jeg 3 kuverbrikker som ikke
var blitt ferdig. Mønsteret er av AnnaKa,og var i et
Quiltemagasin for et par år siden......
Sydde to duker, og så skulle det bli 8 brikker, men da
jeg gikk tom for stjernestoffet øverst på brikkene, så
ble de liggende i påvente av mer stoff som ikke var å oppdrive.
Heldigvis var det ei dame i quilteklubben som hadde liggende
noe stoff og jeg fikk beholde 5" av henne. Dette var ifjord rett
før jul, og travelt som det var ble det ikke tid å gjøre de ferdige da.
Inntil nå, så tok jeg de frem og sydde ferdig.
Jeg er altså klar for adventa nå med alle 8 brikkene iorden!
Herlig.
Nå er jeg ikke sikker på hva jeg skal gripe til...
Noe nytt kanskje...
Får se får se.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar