tirsdag 28. september 2010

Høsten

Heia. Her er et nytt bilde fra skogen som jeg tok forleden. Det er tatt fra samme posisjon som bilde i forrige innlegg. Her har virkelig høsten fått fart på seg, løvet har fallt og fargene er mer grå.
Her er sy-arbeidet jeg holder på med akkurat nå. Her har jeg sydd toppen på en duk, og den ligger klar til quilting og applikering. Jeg ble innspirert av en kollega av meg som går på ny-begynnerkurs i lappeteknikk. De driver å syr denne duken, å da fikk jeg også lyst.....


Her er hjertene som skal applikeres på etterhvert. De ligger klar på sy-bordet å venter på knapphull-stingene. Kanskje den blir ferdig i løpet av dagen....det har regnet masse her siste døgn, men nå er det opphold og jeg tar sikte på en tur ut i solbærbuskene mine. Å kanskje en tur til skogs for å se etter tyttebær og blåbær. Det står nemlig noen deilige eksemplarer av den blå sorten enkelte steder som ikke er ødelagt enda... Mmmmm

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar