onsdag 15. september 2010

Bamsepute og sommerduk

Her har jeg fått ferdig et par arbeider som jeg har holdt
på med i sommer.
Denne bamse-stitchery puten av Lynette Anderson ble
stitcet ferdig i august engang. Nå har sånne stichetyarbeider
en tendens til å bli liggende umontert hos meg...
Men denne gang tenkte jeg at denne skulle bli ferdig. Som
tenkt som gjordt, den ble fint ferdig i en fei.

Så var det denne sommerduken av AnnAKa som
kom ut i vår. Et sånnt stitchery frister alltis meg, å
syinga kom fort igang.....
Å så var det monteringa atter en gang. Det har gått i
langdrag må jeg innrømme. Litt nå og litt da, og
endelig kunne jeg si meg ferdig igår!



"Gledelig er de små ting i livet" var en grei duk å sy.

Nå er jeg på tur vidre ned i halvferdig-haugen min,
Best å sy av den haugen når jeg har ånden til det.
Det neste som kom opp var relatert til advent så jeg.

Spennende å se hvor lenge jeg holder den koken.

Anne



1 kommentar:

  1. Her var det jo kommet masse fint fram. Og sjalet ble kjempe lekkert.
    Puta ble også stilig synes jeg:)

    SvarSlett