tirsdag 14. september 2010

Høsten er her.


Heia.
Her er dagene og ukene gått å er alt blitt til høst for fullt.
Sommeren i nord ble heller dårlig iår. Rett å slett uår heter det.
Da min datter kom hjemom på feriebesøk så ble det en stillstand i syinga. Jeg hadde jo et stitchhey liggende i sofakroken som jeg sydde på jevnt å trutt. Men her kom ho viftende med noen
strikkepinner og viste meg flotte mønster...
Det ble til at vi tok turen til bygdas sy-og garn butikk å kjøpte garn for å strikke et flott sjal som ho hadde mønster på.
Her ser dere mitt sjal, riktig fint ble det, å ganske raskt å strikke og. Det ble til at jeg strikket noen flere i forskjellige farger og garnsorter.
Men nå begynner jeg å bli lei de strikkepinnene å har smått begynt å komme meg til syrommet.
Straks ferdig med et par innslag...litt godt, men akk hvor mange andre saker jeg kan tenke meg å sy, som jeg har begynt på og som trenger bare litt oppmerksomhet før det heter ferdig!
Her blir de mørke høst-kveldene tatt i bruk til ferdigstillelse ja. Flere innslag kommer nok. På dagen er jeg enten på jobb eller er ute i min hage å tar vare på blomster som skal i vinteropplag.
Litt av en jobb det og. Å det må gjøres nu, for plutselig snur været på seg å frosten tar dem med seg inn i vinteren.
Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar