onsdag 30. juni 2010

Hagetider







Det har blitt litt mer sommerlig i nord de siste dagene.
Så nå er det bare hage som opptar meg.
Denne veska sydde jeg på forrige uke å fikk
den ferdig mandag kveld.
Det passet da akkurat til at det ble mer sommerlig ute.
Mønster fant jeg i boka "Vårgleder" av Miriam N Morken
og Tone M Stenkløv.
Men om jeg har hjerte til å sette plantekrukker direkte nedi
den, det vet jeg ikke riktig....
Det får iallefall tiden vise, å fin ble den nå, jeg er godt
fornøyd.
Ellers får syrommet gå sin egen gang, kun besøk på
regnværsdager fra min side. Har alltis noen flere prosjekter
på gang oppi hodet. Om dem blir gjennomført gjenstår
å se da.
Nå må jeg prøve å få hagen på stell før sommeren fyker
helt forbi. Imorgen er det just første juli alt.
Dagene flyr så fort for tiden.
Imorgen skal jeg forrseten på Quilte-møte i klubben
vår. Det er sommergrilling, håper været holder.
Sommer-hilsen fra Anne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar