onsdag 9. juni 2010

DETTE BLE SVÆRT...



Hei hei.
Da har jeg sydd sammen hele teppet av
Jinny Beier. Det ble jo kjempesvært!
Ja det var litt av en jobb å få sydd på
rammene, det er det som gjør teppet
så stort.
Syv stk rammer i ulike størrelser å sy sammen,
før jeg satte det på teppet, det var omtrent 28
km å sy føltes det som.
Så måtte jeg rive av papiret til slutt...Det var et
"herk" å gjøre. Selve papiret jeg hadde bruk, var så tynt at det bare revnet, ingen store flak å rive av. Det ble plukk å plukk.

Nå er det heldigvis gjordt, å teppet er klar til quilting.
Men først må jeg få tak i et fint bakstykke som passer til det
fine teppet.
Ja for alle som har sett det, syns det er SÅ fint, især de
mannlige synserene. Hva det kommer av vet jeg ikke sikkert, men tror det har noe med de rette linjene å gjøre.
Å kanskje fargene, hva vet jeg egentlig.
Det var alt for idag.
Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar