torsdag 15. juli 2010

Ut på kurs




Heia.
Her hos meg er det lite sying og blogging for tia. Ja en og anna regnværsdag er det jo, å da streifer jeg innom syrommet.

På tirsdagssyinga begynte de andre å sy på denne "Ut på kurs" veska i vår. Jeg var ikke tenkt å sy den i det hele tatt, da jeg hadde mange andre prosjekt på gang.

Men på en eller anna måte ble jeg fristet til å sy den jeg også. Fikk i full fart kjøpt et mønster å
begynte å sy av det matrialet jeg hadde i hus. Det gikk ganske radig unna, var helt hekta på å sy den ferdig.
Å nå er den der, klar til bruk om jeg skal delta på noe kurs til høsten. Nå kan skjærematta og quiltebordet til symaskina ligge trygt og beskyttet når jeg drar avgårde.
Ellers går dagene med til å stelle i hagen. På syrommet prøver jeg å sy ei pompadur-veske til ei venninne. Spent på om jeg får det til.
Ha en fin dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar