onsdag 23. juni 2010

Mobilvesker





Heia.

Jeg har sydd noen mobilvesker i
full fart en dag.
Det er etter mønster av AnnaKa
i siste nr av Quiltemagasinet.
Jeg trengte noen små venninnegaver
i en fart, å en liten gevinst i
jenteklubben vår.

Det ble fem stykker tilsammen.


Her er bare fire stykker igjen da.
Den første er allerede avgårde som gevinst
da dette bildet ble tatt.

I helga var jeg i dobbelt bursdagskalas hos
gamle arbeidskolegaer, å de fikk hver sin.
Fornøyde de også.

Vi har fortiden godt syvær i nord! Så jeg har
saumet litt på syrommet de siste dagene.
Helt til strykjernet tok kvelden med sikrinsbrudd
å svidd elektronikk-lukt.
Det ble rake veien til butikken idag å kjøpe ny.
Håper den holder mål til mitt forbruk.
Flere oppdateringer kommer sikkert når ting
blir ferdige.

Ha en fin st.hansaften,
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar