onsdag 14. desember 2011

KRUSMATTER.



Jeg prøver å gjøre så mye nå rett før jul. Å ikke bare juleprosjekter.
Helt plutselig begynner jeg å sy krusmatter.
Forsåvidt noe jeg har tenkt på lenge, men det har ikke blitt tid til.
Her har jeg sydd fem stykker i en fei.


Det begynte med noen små motiver...som jeg egentlig ikke visste hva skulle bli.
Så ble det krusmatter av dem.



Denne kaffekoppen passer godt til krusmatter.
Hadde jeg begynt tidligere med dette, hadde de nok endt opp
i julegaver til flere.
Nå blir nok symaskinen ryddet bort for iår...imorgen begynner juleferien for noen,
 og da blir det mer folksomt her.
Satser på å kose meg også noen dager, og ikke mase så mye.
Skal bli ferdig igod tid, så jeg får koset meg også rett inn i juledagene.

Anne, God juleklem  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar