lørdag 26. mars 2011

MÅLEBÅNDSMYKKE

Hei hei.
Det blir ikke mye sying på meg nå for tiden. Ja jeg har nesten pakket bort hele syskrinet og tar nesten ikke i ei nål hvis jeg ikke må. Leser ikke syblogger engang. Det blir rett og slett ikke tid til det nå. Må nok ha nesen i leseboka stort sett hele tia skal jeg følge med på lasset.
Men idag ble det litt tid til overs. Jeg har sydd et målebåndsmykke. Jeg hadde ikke riktig målebånd å henge i smykket akkurat nå. (nærbutikken var utsolgt).
Istedet festet jeg ei saks her så lenge.
Meget enkel å sy. Så det passet jo meg godt.
Ferdig ble det iløpet av en halv times tid, ikke mer.



Det ble ikke så gode bilder, litt fargeløst igrunnen. men fargene kommer ikke så godt frem på den grå sofakanten da. Fargene på smykket går i offwhite, grågrønn og sort.
Så da så.
Det blir nok ikke så mye blogging på meg i året som kommer, da lesingen tar all min tid. Pluss at jeg er på jobb også innimellom.
Men slike små drypp som dette kan forekomme:)
Ha ei fin helg.


2 kommentarer:

  1. Du verden, det var et annenledes smykke, fint ble det også. ha en fin dag. Sølvi

    SvarSlett
  2. Det målerbåndsmykket må jo komme aldeles godt med når du står på hode i syskrinet :)
    Synes det var søt, og passet jo med ei lita saks i det også.

    SvarSlett