tirsdag 8. mars 2011

MOBILHUS/ VESKER

Her kommer litt nærbilde av mobilhusene.
Her er det bare fantasien som setter en stopper for dekoreringa.
De første 3 jeg sydde var egentlig litt for brede. Jeg hadde nok blingset litt med målene på linjalen. Det resulterte jo i at jeg måtte ta dem opp og skjære av en halv inch.
Da ble det bedre. Det er jo så mange forskjellige størrelser på mobiler, å noe nytt kommer hele tiden.
Her har jeg prøvd å lage noe for den yngere garde....en motorsykkel, og et helikopter. Da jeg denne uka fikk besøk av vinterferie-barn, så gikk motorsykkelen til gutten. Han valgte den selv.

Jenta ho valgte seg ei fin kattepus ho. Ho har ingen mobil enda, men lipsylen var greit å ha der oppi. Så visste ho hvor den var.
Prøvde å lokke med hest eller sau, men nei katta va så søt den.
Nå blir det inga sying denne uka. Har nok å henge fingrene i. Akkurat nå står en deig med skoleboller på benken til hevings.
Så må vi vel gå ut en tur. Håper været bedrer seg så vi får tatt en skitur eller to.
Da skal det vel smake med fersk bakst og varm kakao.
Ha en fin dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar