mandag 11. februar 2013

TRENDY.

På første quiltemøte etter jul var jeg så heldig å vinne hovedgevinsten i kveldens lotteri.
Jeg var for en gangs skyld ikke tilstede denne kvelden, og jeg ble gledelig overrasket da jeg fikk melding om at jeg tilogmed hadde vunnet hovedpremien.
Jeg har ikke særlig stor vinnerlykke, men noen ganger slumper jeg også til å vinner litt.
Denne gangen vant jeg mønster og stoff til dette settet som heter "Trendy" og er laget av AnnAKa.



 
Mønsteret besto av en løper og to puter. Jeg bestemte meg for å sy opp alt stoffet, og istedet for to puter ble det en duk til. Den er litt større enn den første.
Her ble det faktisk lite restestoff igjen liggende!
 
 
Til februarmøtet hadde jeg sydd dem ferdig tilogmed! Ikke verst til å være meg, det er nå helt sikkert, for ting går ikke så veldig fort her. Så disse ble vist frem, og stolt var jeg for det!
Den ene duken har jeg alt lagt på bordet i stua, mens den andre nok blir gitt bort i bursdagsgave en av dagene. Ei tante blir 70 i disse tider. Å det skulle være en fin presang til ho tror jeg.
 
Anne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar