tirsdag 9. oktober 2012

POTTESKJULER TIL DUKEN SNART VÅR.


Her har jeg fått sydd potteskjuleren til duken Snart Vår, av AnnAKa.
Den var enkel å lage egentlig.
Nøyaktighet på målene spesielt til fast2fuse som stabiliserer veggene og bunnen er nødvendig.
Så var det mest sammenliming av delene, og en maskinsøm i bunnen før jeg kunne sette meg ned å håndsy delene sammen.


 
Her har jeg limt alle delene på både utsideboks og innsideboks.
Boksen blir dobbel, og da ganske stødig.
 
 
Her er det ferdige resultatet.
Det er helt utrolig hvor fint innerboksen faller på plass når man syr den sammen.
 
Her er duken og potteskjuleren fotografert på et mer egnet bord sånn at lukkekanten kom til mer til syne. Kanskje jeg skulle sy noen kuverbrikker også til dette settet???
Jeg er nå fristet, så fint å ha kuverbrikker i samme mønster og farger som duken.
Ellers tror jeg at jeg skal ta en titt i ufo-haugen. Har sett litt på den, å moter meg opp til å få ferdig noen gamle prosjekter.
 
Anne:)


1 kommentar:

  1. Det er et flott sett og jammen er vi heldige som har fått det. Potteskjuleren er kommet i vinduet, men duken er ikkje tatt fram enda. Kanskje på tide å skifte ut en duk.

    SvarSlett