fredag 8. april 2011

Nye sofasysler.

Her kommer en liten sysak fra sofakroken.Da sjalet jeg strikket på ble ferdig forrige uke, så måtte jeg ha noe nytt å ta meg til.Frem fra en eske kom disse sekskantene jeg hadde begynt å ordne på forrige quiltemøte.Og da denne smarte limpennen ble presentert til oss, så gikk det jo så mye raskere å få stoffet på pappmalen. Her er jeg tenkt å bruke opp noen av de blå stoffene mine. Har så mange av dem.

Mange gamle stoffer. Godt å få dem brukt på noe.

Kanskje dette kan bli et teppe med tid og stunder? Ja det er godt mulig å få det til. Det blir nok et koseteppe i såtilfelle. Koselig å sy, og forhåpentligvis koselig å se på. Ha en koselig helg :)

1 kommentar:

  1. Spennende, jeg har aldri sydd på pappmaler, kunne vært moro å prøvd. Resultatet blir jo veldig pent. Ha ei fin helg.

    SvarSlett