torsdag 20. januar 2011

BUTTERFLY GARDEN

Her kommer det tredje teppet som jeg har fått ferdig quiltet før jul.
Dette er en bom jeg abonerte på hos Quiltegården i Trondheim.
Den ble bestillt allerede i oktober 2008!
Og kom meg i hende to dager før jul samme år.
Syinga begynte jeg på rett over nyttår da.
Men jeg og sånne pakker.....de har en tendens til å hope seg opp, for så å bli sydd masse blokker på en gang. Det igjen medfører at jeg blir lei av samme arbeid så lenge.
Teppet ble sydd over både år 2009 og 2010 før alle blokkene var på plass.

Når jeg da først hadde flere tepper som skulle quiltes, så ble dette og med til Berit og hennes long-arm maskin.
Det er ikke så stort, så jeg kunne klart det selv på min egen symaskin.
Men jeg syntes det var greit at Berit tok saken.
Angrer overhodet ikke på det.
Det beste med dette teppet er at jeg har brodert det for hånd.
Det gir en så god følelse nå etterpå. Ja det er sånn at dette er noe av det beste jeg har laget.
Da er denne teppe avdelinga ferdig for denne gang.
Det vil si.....hvis jeg klarer å komme igang med den ufo haugen,
så dukker det nok opp flere mindre tepper som higer etter å bli satt sammen.
Først så skal jeg bare.....
sy noe annet.
Snakkes



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar