onsdag 22. desember 2010

Juleduk og kuverbrikker

Hei hei i førjulsstria.
Her har jeg fått ferdig en juleduk med tilhørende kuverbrikker.
Jeg har strevd masse for å greie å bli ferdig til jul med dem.
Det er Vera sitt mønster jeg har brukt, men med mine egne stoffer.
Tok liksom bare de stoffene som passet fra stofflageret, de var fra lengesiden...
Dermed ble det ikke nok stoff til å sy kuverbrikkene likens..
Istedet for å sy ferdige "God Jul" bånd på hjertene i endene, så valgte jeg å brodere dem på.
Syntes det ble litt mykere på en måte.
Måtte jo brodere "God Jul" på kuverbrikkene også da.
Å det gjorde seg bra da syntes jeg.

Ha en fin førjulskveld:)

3 kommentarer:

  1. Den var veldig fin, likte fargevalget ditt også.Juleklem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gaven, dei var kjempe flotte. Vi likte dem godt begbe to.

    SvarSlett
  3. Flott at dokk likte dem. Lurte jo svært på om æ sku legge dem ut her.....så du ikke sku skjønne at dem va til dokker.

    SvarSlett