lørdag 18. desember 2010

Adventsduk

Hei igjen.
Da er omsider adventsduken min ferdig.
Det vil si at jeg har faktisk sydd to stykker. Den første dro ut av huset til adventa begynte i en liten pakke.....Denne som er nr to tok det litt lengere tid med.
Den ble bare liggende underst i handarbeids-utvalget mitt.
Det var nemlig veldig mye brodering på den tilslutt.
Jeg var skrekkelig lei de kors-stingene etter hvert. Ja det var nok derfor den ikke ble prioritert.
Denne sto i Quiltemagasinet i oktober, å er et AnnAKa mønster.
Nå er det jo straks jul, å de røde dukene skal på etterhvert, så denne får ligge på vent til neste år tipper jeg. Godt å ha litt klart i god tid.
Snakkes etterhvert.

1 kommentar:

  1. ydelig adventsduk du har sydd. Morsom effekt med korsstingene rundt alle lappene. Det ble på en måte "prikken over i-en".

    SvarSlett